Expoziţia BEAUTY este cel mai amplu eveniment al industriei frumuseţii, ce uneşte interese din domeniul cosmetic, parfumerie şi echipamente pentru saloanele de frumuseţe din ţară. Tradiţional, expoziţia se desfăşoara în preajma sărbătorilor de primăvara, când totul prinde culoare şi viaţă, fiind un eveniment aşteptat atât de profesionişti, cât şi de consumatori.
La expoziţia BEAUTY participă cele mai importante companii din industria cosmetică şi de înfrumuseţare, un domeniu dinamic care se dezvoltă spectaculos în fiecare an, aducând frumuseţea şi aspectul de glamour în lumina reflectoarelor.
Pe lângă beneficiile oferite clientului final, BEAUTY vine în întâmpinarea agenţilor economici, prin crearea unui cadru în care dialogul, parteneriatele şi colaborările vor fi cuvintele cheie. Participarea la un astfel de eveniment vă oferă acces nu numai la consumatorii direcţi, dar şi la tot ceea ce înseamnă o întreagă industrie, având şansa de a analiza concurenţa, precum şi de a gasi noi oportunităţi de dezvoltare.
Vizitatorii târgului se vor bucura de o gamă variată de produse şi tehnologii, dar şi de evenimente conexe şi demonstraţii practice, reprezentând adevărate momente de spectaculozitate şi ingeniozitate!
Aşadar, primăvara culorile prind viaţă la Moldexpo în cadrul unui eveniment cu multiple beneficii atât pentru consumatorul final, cât şi pentru agenţii economici din acest domeniu.
Totalurile expoziţiei BEAUTY 2017
Informaţii generale
|
|
Spaţiu expoziţional (net), m. p.
|
2723
|
Număr participanţi (companii)
inclusiv participanţi străini
|
150
17
|
Ţări participante: Republica Moldova, Romania ,Ucraina, Italia, Leban
|
5
|
Număr vizitatori
|
21500
|
Evenimente
|
|
ProfiStyle Event
- Zonă-podium profesională de prezentare a produselor, serviciilor și tendințelor noi din industria frumuseții
Evenimente
- Campionatul Internațional de extensie a genelor Lash&Brow
4 seminare:
- Prezentarea Asociației Turcești pentru Turism de Sănătate (Organizator: Compania Tatra-bis, reprezentant oficial al THTC)
- Analiza liniei profesionale de cosmetice BIELENDA PROFESSIONAL (CE)
- Anatomia topografică a porțiunii faciale a capului. Straturile de țesuturi. Ieșirea nervilor și arterelor. Topografia mușchilor feței. Fibre subcutanate.
- Abordări noi ale biorevitalizării pielei. Trei direcții de corecție a modificărilor cutanate legate de vârstă și trei preparate biorevitalizante NucleoSpire - stabilirea eficienței și evaluarea rezultatelor.( Organizatori: Cosmetic Club și Bielenda Proffesional)
24 master-class-uri:
Oxygenera – Terapie estetico-medicală cu efect de lifting, regenerare celulară și luminozitate instantă ce înlocuiește cu succes injecțiile cu botox și acid hialuronic (Prezentată de compania Beauty One)
Colecția ”Diamant”. Prezentată de autorul colecției - Maximiliano Calderini, stilist principal internațional al brandului italian Tocco Magico, Roberto Cristellini stilist Tocco Magico, și Angela Șargu, master modelier, conducătorul salonului – studio ”Angela Șargu”, reprezentantul oficial al producției Tocco Magico în Moldova
Peste 50 de prezentări la stand-urile participanților:
- Prezentarea produselor PAESE
- Prezentare shugaring - PANDHY'S
- Diamant Blading - Studio Gold Lash
- Îngrijire corporală profesională ARAVIA ORGANIC
|
PARTICIPANŢI
|
1.Domeniile de activitate ale expozanţilor
Produse cosmetice profesionale, de îngrijire și parfumerie |
31% |
Cosmetică decorativă |
14% |
Produse pentru îngrijirea părului |
6% |
Servicii de modelare a unghiilor |
16% |
Produse și servicii de epilare |
4% |
Produse pentru extensia genelor, tattoo |
4% |
Saloane și centre de frumusețe, utilaj pentru dotarea lor |
6% |
Accesorii, bijuterii |
5% |
Mijloace pentru îngrijirea locuinței |
3% |
Mass-media |
4% |
Altele |
7% |
|
|
2.Scopul participarii la expozitie:
Analiza pieţei şi a activităţii concurenţilor |
37% |
Căutarea de noi clienţi |
81% |
Căutare de parteneri |
46% |
Menţinea contactelor de afaceri existente |
39% |
Lansarea de noi produse / servicii pe piaţă |
58% |
Consolidarea imaginii pe piaţă |
58% |
Vanzarea de bunuri / servicii |
58% |
Identificarea preferinţele clienţilor |
41% |
|
76% din totalul participanţilor şi-au atins în mare parte obiectivele de participare la expoziţie
91% din expozanţi şi-au exprimat dorinţa de a participa la următoarea ediţie
38 companii au participat pentru prima dată
Evoluarea expoziției de către participanți (pe o scară de la 1 la 5)
▪ numărul vizitatorilor – 4.1 ▪ calitatea vizitatorilor – 3.9
|